Nesnáším tě, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 304 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nesnáším tě, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nesnáším tě, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesnáším tě, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesnáším tě, 2. vydání koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesnáším tě, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesnáším tě, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesnáším tě, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vše začalo vzkazem všitým do půjčených svatebních šatů. Na cedulce bylo vyraženo jméno Reed Eastwood. Očividně to byl ten nejromantičtější muž na světě. A taky nejnádhernější. A zároveň je arogantní a cynický. Vím, o čem mluvím. Vlivem zvratu osudu je z něj můj nový šéf. To mě ale nezastaví,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nesnáším tě, 2. vydání je 330 Kč

Výběr knih autorů Vi Keeland , Penelope Ward

Zobrazit všechny knihy autora Vi Keeland, Penelope Ward
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.