Neuroanestezie a základy neurointenzivní péče, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 449 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Neuroanestezie a základy neurointenzivní péče, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Neuroanestezie a základy neurointenzivní péče, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
536 Kč
Není skladem

Neuroanestezie a základy neurointenzivní péče, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neuroanestezie a základy neurointenzivní péče, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
533 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neuroanestezie a základy neurointenzivní péče, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neuroanestezie a základy neurointenzivní péče, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
488 Kč
Není skladem

Krátký popis
Multidisciplinární kolektiv autorů z řad neurochirurgů, neurologů, radiologů, intenzivistů a anesteziologů se i v 2. vydání publikace snaží podat ucelený pohled zejména na problematiku neuroanestezie a neurointenzivní péče. První část publikace je věnována historii neurochirurgie,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Neuroanestezie a základy neurointenzivní péče, 2. vydání je 499 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Tyll Tomáš, David Netuka, Vlasta Dostálová
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.