Nevíš dne, nevíš hodiny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 209 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nevíš dne, nevíš hodiny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevíš dne, nevíš hodiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nevíš dne, nevíš hodiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevíš dne, nevíš hodiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevíš dne, nevíš hodiny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevíš dne, nevíš hodiny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevíš dne, nevíš hodiny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
V Bibli najdeme poučné sdělení o tom, že člověk vůbec netuší, kdy se přiblíží jeho konec. Když se však někdo postaví osudu, jsou z toho obvykle jen problémy. A detektiv Richard Krauz je tu od toho, aby osudové problémy řešil. Tak tomu bylo i v památný den na přelomu tisíciletí – na silvestra…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nevíš dne, nevíš hodiny je 288 Kč

Výběr knih autora Dominik Dán

Zobrazit všechny knihy autora Dominik Dán
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.