Nezapomeň na mě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 130 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nezapomeň na mě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nezapomeň na mě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Není skladem

Nezapomeň na mě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezapomeň na mě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezapomeň na mě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis

Svatební den by měl být dokonalý a Ama Toressová se o to moc ráda postará. Sama sice svatby skvěle koordinuje, nicméně na manželství nevěří. Její matka už totiž byla vdaná šestnáctkrát! Zádumčivý Elliot Bloom své květinářství zezačátku nijak zvlášť nemusel. Pak se ale na jeho prahu objevila…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nezapomeň na mě je 202 Kč

Výběr knih autora Julie Soto

Zobrazit všechny knihy autora Julie Soto
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.