Nezbedné pohádky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nezbedné pohádky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezbedné pohádky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezbedné pohádky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezbedné pohádky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha vyšla poprvé už roku 1946! Dnes ji vydáváme v 10. vydání v Albatrosu. Veselá knížka, v níž vynikající kreslíř a spisovatel obrátil naruby známé klasické pohádky. V šesti pohádkách se opravdu dějí podivné věci – v povídání O statečné princezně královská dcera Máňa zachraňuje Honzu z pekla,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nezbedné pohádky je 252 Kč

Výběr knih autora Josef Lada

Zobrazit všechny knihy autora Josef Lada
Výběr knih vydavatele Albatros Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros Media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.