Tradiční český PODZIM – Svátky, zvyky, obyčeje, říkadla, písničky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tradiční český PODZIM – Svátky, zvyky, obyčeje, říkadla, písničky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tradiční český PODZIM – Svátky, zvyky, obyčeje, říkadla, písničky koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Tradiční český PODZIM – Svátky, zvyky, obyčeje, říkadla, písničky koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tradiční český PODZIM – Svátky, zvyky, obyčeje, říkadla, písničky koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tradiční český PODZIM – Svátky, zvyky, obyčeje, říkadla, písničky koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Není skladem

Tradiční český PODZIM – Svátky, zvyky, obyčeje, říkadla, písničky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Už jste zapomněli naše tradice a rádi byste dětem vyprávěli o českých zvycích z dob dávných i současných? V této knize najdete nejen česká lidová říkadla, pořekadla, písničky a pranostiky, ale také popis a vysvětlení našich nejznámějších svátků, zvyků, obyčejů i klasických symbolů, které…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tradiční český PODZIM – Svátky, zvyky, obyčeje, říkadla, písničky je 211 Kč

Výběr knih autora Josef Lada

Zobrazit všechny knihy autora Josef Lada
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.