Mikeš - anglicky pro český trh

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 302 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mikeš - anglicky pro český trh koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Mikeš - anglicky pro český trh koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Není skladem

Mikeš - anglicky pro český trh koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mikeš - anglicky pro český trh koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mikeš - anglicky pro český trh koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kocour Mikeš a jeho kamarádi prožívají nejedno dobrodružství! Anglické vydání.Asi jen málokdo neslyšel o mluvícím kocourkovi Mikešovi, který žil v Hrusicích u Ševců. A o jeho kamarádech Pepíkovi, Pašíkovi a kozlu Bobešovi. Však se spolu navyváděli veselých kousků a taškařic. Jednou se ale černý…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mikeš - anglicky pro český trh je 327 Kč

Výběr knih autora Josef Lada

Zobrazit všechny knihy autora Josef Lada
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.