Nikam

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nikam koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nikam koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nikam koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nikam koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
155 Kč
Není skladem

Krátký popis
Klíčem ke sbírce Nikam je báseň Ohlodáno k smíchu. Roku 1958 ji v horečnatém chvatu napsal mladý Johan, přičemž ztratil klobouk. K básni se unaveným krokem přišoural v roce 2010 starý Ivan a drobet ji pomordoval. Co se stalo mezi těmi dvěma letopočty? Bylo napsáno pár dalších básní a Jednoho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nikam je 176 Kč

Výběr knih autora Ivan Wernisch

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Wernisch
Výběr knih vydavatele Druhé město

Zobrazit všechny knihy vydavatele Druhé město
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.