Kabinet mistra Vrchlického - Výbor z básní Jaroslava Vrchlického

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 204 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kabinet mistra Vrchlického - Výbor z básní Jaroslava Vrchlického koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kabinet mistra Vrchlického - Výbor z básní Jaroslava Vrchlického koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Kabinet mistra Vrchlického - Výbor z básní Jaroslava Vrchlického koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kabinet mistra Vrchlického - Výbor z básní Jaroslava Vrchlického koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kabinet mistra Vrchlického - Výbor z básní Jaroslava Vrchlického koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jaroslav Vrchlický! Jméno tohoto čítankového básníka zná dnes každý, jeho básně nečte téměř nikdo. V jakés takés obecné známosti přetrvává několik jímavých či dětinsky přisprostlých veršovánek (Za trochu lásky šel bych světa kraj, Balada o hovně, Rytíř Smil), které nepatří právě k vrcholům…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kabinet mistra Vrchlického - Výbor z básní Jaroslava Vrchlického je 210 Kč

Výběr knih autora Ivan Wernisch

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Wernisch
Výběr knih vydavatele Druhé město

Zobrazit všechny knihy vydavatele Druhé město
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.