Ztroskotanec na břehu atlantském

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ztroskotanec na břehu atlantském koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztroskotanec na břehu atlantském koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztroskotanec na břehu atlantském koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztroskotanec na břehu atlantském koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Ztroskotanec na břehu atlantském koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Není skladem

Ztroskotanec na břehu atlantském koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
213 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Ztroskotanec na břehu atlantském - Wernisch Ivan. Výbor z autorových starších, novějších i zcela nových básnických fantazií, esoterních spekulací a odvážných sentencí doplněných citací zakázaných románů. Připojeno je několik učebnicových textů, které by snad bylo možné považovat za…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ztroskotanec na břehu atlantském je 223 Kč

Výběr knih autora Ivan Wernisch

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Wernisch
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.