Nová ekologie médií. Konvergence a mediamorfóza

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 298 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nová ekologie médií. Konvergence a mediamorfóza koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nová ekologie médií. Konvergence a mediamorfóza koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V Nové ekologii médií autor shrnuje stále složitější strukturu krajiny médií v Evropě, včetně vlivu, které média mají (nebo nemají), na demokratizaci společnosti.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nová ekologie médií. Konvergence a mediamorfóza je 299 Kč

Výběr knih autora Jakubowicz Karol

Zobrazit všechny knihy autora Jakubowicz Karol
Výběr knih vydavatele VERBUM Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele VERBUM Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.