Dynamika projektu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 111 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dynamika projektu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
111 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dynamika projektu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dynamika projektu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dynamika projektu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
104 Kč
Není skladem

Dynamika projektu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
115 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha vybízí manažery projektů k přemýšlení o důsledcích vlastních rozhodnutí, je podnětem k proměně mentálních modelů, k novým postupům. Kniha spojuje archetypy systémového myšlení, systémovou dynamiku, počítačové modelování a metody pro řízení projektů a nabízí tak možnost efektivnějšího…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dynamika projektu je 116 Kč

Výběr knih vydavatele VERBUM Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele VERBUM Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.