Do formy společně i každý zvlášť

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Do formy společně i každý zvlášť koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do formy společně i každý zvlášť koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do formy společně i každý zvlášť koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do formy společně i každý zvlášť koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Do formy společně i každý zvlášť koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Není skladem

Do formy společně i každý zvlášť koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
205 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha si klade za cíl posunout českou sportovní literaturu na další úroveň. Žádnému čtenáři zajímajícímu se o fungování těla při sportu, o přírodu kolem sebe nebo dokonce o pradávné začátky maratonů a ultramaratonů by doma neměla chybět. „Schválně, co vás napadne, když se řekne zdravý životní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Do formy společně i každý zvlášť je 217 Kč


Výběr knih vydavatele VERBUM Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele VERBUM Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.