Nová literatura pro střední školy 2 - učebnice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 271 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nová literatura pro střední školy 2 - učebnice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nová literatura pro střední školy 2 - učebnice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Není skladem

Nová literatura pro střední školy 2 - učebnice koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
260 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnicová sada Nová literatura 2 pro střední školy (2. díl) pro 2. ročník středních škol.je vhodná pro všechny obory středních škol zakončené státní maturitní zkouškou. Sada se opět skládá z učebnice, pracovního sešitu a průvodce pro učitele. Doplňující materiál, dostupný na webových stránkách…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nová literatura pro střední školy 2 - učebnice je 263 Kč


Výběr knih vydavatele Didaktis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Didaktis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.