Mimořádné opravné a dozorčí prostředky ve správním řízení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mimořádné opravné a dozorčí prostředky ve správním řízení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Mimořádné opravné a dozorčí prostředky ve správním řízení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mimořádné opravné a dozorčí prostředky ve správním řízení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mimořádné opravné a dozorčí prostředky ve správním řízení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mimořádné opravné a dozorčí prostředky ve správním řízení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
205 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mimořádné a dozorčí opravné prostředky patří mezi významné instituty správního řízení. Lze jimi zjednat nápravu v případech, kdy se pravomocné rozhodnutí ukáže být nezákonným. Publikace představuje komplexní a systematické zpracování opravných prostředků, které nabízí správní řád a další zákony…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mimořádné opravné a dozorčí prostředky ve správním řízení je 219 Kč

Výběr knih autorů Martin Kopecký , Pavel Mates

Zobrazit všechny knihy autora Martin Kopecký, Pavel Mates
Výběr knih vydavatele Leges

Zobrazit všechny knihy vydavatele Leges
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.