Nové pohádky pro unavené rodiče

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nové pohádky pro unavené rodiče koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nové pohádky pro unavené rodiče koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nové pohádky pro unavené rodiče koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Není skladem

Nové pohádky pro unavené rodiče koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Volné pokračování knížky Krátké pohádky pro unavené rodiče. V rodině se za deset let pár věcí změnilo: Sáře nejsou čtyři, ale čtrnáct a Báře neméně kritických dvanáct. Tatínek je ale pořád známým hercem a maminka lékárnicí. Dědeček zemřel a babička Vilma dostala Alzheimerovu nemoc. Objeví se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nové pohádky pro unavené rodiče je 247 Kč

Výběr knih autora Michal Viewegh

Zobrazit všechny knihy autora Michal Viewegh
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.