O klíči

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O klíči koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O klíči koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
O klíči koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Není skladem

O klíči koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O klíči koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Krásně ilustrovaná autorská kniha pro děti a začínající čtenáře. Poetický příběh o dětské fantasii, kterou může rozjitřit i taková drobnost jako nález starého klíče. Kniha pro malé i velké čtenáře.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O klíči je 262 Kč

Výběr knih autora Pavel Čech

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Čech
Výběr knih vydavatele Petrkov

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrkov
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.