O marné a nemarné víře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 364 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O marné a nemarné víře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O marné a nemarné víře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O marné a nemarné víře koupíte na Albatros
Albatros
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O marné a nemarné víře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O marné a nemarné víře koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O marné a nemarné víře koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lukášovo evangelium, nejdelší ze čtyř kanonických evangelií, skýtá obrovské množství podnětných myšlenek. Prozkoumejte je spolu se známým knězem Ladislavem Heryánem a farářem Petrem Vaďurou. Jejich rozhovor je zároveň zpovědí o životě, práci s lidmi z nejrůznějších prostředí i o zlomových…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O marné a nemarné víře je 408 Kč

Výběr knih autorů Ladislav Heryán , Petr Vaďura

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Heryán, Petr Vaďura
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.