Exotem na této zemi. O Božím milosrdenství mezi námi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 167 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Exotem na této zemi. O Božím milosrdenství mezi námi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Exotem na této zemi. O Božím milosrdenství mezi námi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Exotem na této zemi. O Božím milosrdenství mezi námi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Exotem na této zemi. O Božím milosrdenství mezi námi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Exotem na této zemi. O Božím milosrdenství mezi námi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Exotem na této zemi. O Božím milosrdenství mezi námi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
169 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha známého salesiánského kněze a pedagoga, „pastýře undergroundu“, je putováním po stopách Božího milosrdenství na této zemi.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Exotem na této zemi. O Božím milosrdenství mezi námi je 174 Kč

Výběr knih autora Ladislav Heryán

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Heryán
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.