Stopařem na této zemi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 188 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stopařem na této zemi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Stopařem na této zemi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Audiokniha známého salesiánského kněze a pedagoga a biblisty, je volným pokračováním autorovy úspěšné a moudré knihy Exotem na této zemi. Příběhy z Heryánovy kněžské služby plné setkání s nejrůznějšími lidmi všech společenských vrstev prolíná autor se svým osobitým výkladem biblických příběhů.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stopařem na této zemi je 210 Kč

Výběr knih autora Ladislav Heryán

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Heryán
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.