O sovičce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O sovičce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
O sovičce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O sovičce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O sovičce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O sovičce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O sovičce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Už je čas jít spát,“ řekla maličké sově máma sova. Sovičce se ale ještě spát nechtělo a vyletěla do začínajícího dne. Koho a co venku viděla? Petr Horáček je výtvarník a autor velmi úspěšné série dětských knih. Jeho knihy byly přeloženy do několika jazyků a vyhrály řadu mezinárodních cen. Žije…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O sovičce je 218 Kč

Výběr knih autora Petr Horáček

Zobrazit všechny knihy autora Petr Horáček
Výběr knih vydavatele PORTÁL, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele PORTÁL, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.