O vlkovi a kůzlátkách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 80 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O vlkovi a kůzlátkách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
80 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O vlkovi a kůzlátkách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
66 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rozkládací výsekové leporelo vypráví nejmenším čtenářům o neposlušných kůzlátkách. Známou lidovou pohádku, kterou si děti snadno zapamatují a i ti nejmenší si ji mohou zahrát, doplňují krásné ilustrace Antonína Šplíchala. Pro děti od tří let.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O vlkovi a kůzlátkách je 73 Kč

Výběr knih autora Antonín Šplíchal

Zobrazit všechny knihy autora Antonín Šplíchal
Výběr knih vydavatele Junior

Zobrazit všechny knihy vydavatele Junior
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.