Kdo to nezná, není Čech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 88 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kdo to nezná, není Čech koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
88 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo to nezná, není Čech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
93 Kč
Není skladem

Kdo to nezná, není Čech koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
99 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poznejte spolu s dětmi naši zemi v srdci Evropy JAKÉ JSOU: Státní vlajka – Státní znak – Vlajka prezidenta republiky – Národní strom – Státní hymna – Korunovační klenoty KDO BYLI: Svatý Václav – Karel IV. jak vznikly Československá republika – Česká republika JAK FUNGUJÍ: Ústava – Parlament –…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kdo to nezná, není Čech je 93 Kč

Výběr knih autorů Jana Eislerová , Antonín Šplíchal

Zobrazit všechny knihy autora Jana Eislerová, Antonín Šplíchal
Výběr knih vydavatele Autreo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Autreo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.