Nauč mě mluvit (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 124 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nauč mě mluvit (Defekt) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
124 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nauč mě mluvit (Defekt) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nauč mě mluvit (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
141 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nauč mě mluvit (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Není skladem

Nauč mě mluvit (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Více než 500 slov a také veselé ilustrované pohádky, říkadla, básničky a hádanky. Tato kniha je doporučována logopedy jako pedagogická pomůcka při práci s dětmi v rámci předškolní výchovy a samozřejmě všem rodičům, kteří s dětmi pracují doma a připravují je na úspěšné zvládnutí českého jazyka.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nauč mě mluvit (Defekt) je 138 Kč

Výběr knih autora Antonín Šplíchal

Zobrazit všechny knihy autora Antonín Šplíchal
Výběr knih vydavatele Axióma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Axióma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.