Obesíme ťa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 108 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Obesíme ťa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
108 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Obesíme ťa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obesíme ťa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obesíme ťa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obesíme ťa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
123 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pohľad rešpektovaného komentátoraKedy bude cirkev hodná svojho pápeža? Prečo je emancipácia hlúposti nebezpečná? Rozumieme tomu že sa nehnedne len zo slnka? Nová kniha Michala Havrana nie je len akýsi pokus o naivný dialóg, ale diagnostika nových tvárí fašizmu a toho, čo sa so Slovenskom deje.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Obesíme ťa je 133 Kč

Výběr knih autora Michal Havran

Zobrazit všechny knihy autora Michal Havran
Výběr knih vydavatele Petit Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petit Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.