Ukradnutý prejav Nikitu Chruščova

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ukradnutý prejav Nikitu Chruščova koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ukradnutý prejav Nikitu Chruščova koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukradnutý prejav Nikitu Chruščova koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukradnutý prejav Nikitu Chruščova koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukradnutý prejav Nikitu Chruščova koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po smrti Stalina v roku 1953 sa po zákulisných politických bojoch na čelo Sovietskeho zväzu dostal Nikita Chruščov. Ako generálny tajomník strany sa spolu s ďalšími spolupracovníkmi rozhodol postupne zmeniť atmosféru v spoločnosti. Prvým krokom bola tvrdá kritika Stalina a jeho kultu osobnosti.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ukradnutý prejav Nikitu Chruščova je 290 Kč

Výběr knih autora Michal Havran

Zobrazit všechny knihy autora Michal Havran
Výběr knih vydavatele Marenčin PT

Zobrazit všechny knihy vydavatele Marenčin PT
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.