Oblíbenec smrti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 49 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oblíbenec smrti koupíte na Grada
Grada
49 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Oblíbenec smrti koupíte na Grada
Grada
49 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oblíbenec smrti koupíte na Grada
Grada
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oblíbenec smrti koupíte na Grada
Grada
49 Kč
Není skladem

Oblíbenec smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Oblíbenec smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oblíbenec smrti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Je to již osmdesát let, co vyslal radista pučisty generála Franka do éteru smluvený signál ke vzpouře: Obloha nad celým Španělskem je čistá. Povstání proti demokratické vládě se záhy změnilo nejenom v občanskou válku, ale i v předehru druhé světové války. Se španělskými republikány, sami proti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Oblíbenec smrti je 149 Kč

Výběr knih autora Ivan Černý

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Černý
Výběr knih vydavatele Cosmopolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cosmopolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.