Turistické maximum

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 78 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Turistické maximum koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
78 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Turistické maximum koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Turistické maximum koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

Turistické maximum koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato publikace je rukojetí, která krok po kroku, kapitolku od kapitolky, svému čtenáří vysvětluje, jak dobře vybrat a koupit svou zahraniční dovolenou, prodloužený víkend či prázdninový pobyt. Druhá její polovina přináší neotřelé zajímavé zahraniční reportáže ze zemí, kam naší lidé jezdí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Turistické maximum je 80 Kč

Výběr knih autorů Ivan Černý , Masáková Ivana

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Černý, Masáková Ivana
Výběr knih vydavatele Agrofin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Agrofin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.