Od Sepultury k Soulfly - My Bloody Roots

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 247 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Od Sepultury k Soulfly - My Bloody Roots koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Od Sepultury k Soulfly - My Bloody Roots koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem

Od Sepultury k Soulfly - My Bloody Roots koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Od Sepultury k Soulfly - My Bloody Roots koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Od Sepultury k Soulfly - My Bloody Roots koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
285 Kč
Není skladem

Krátký popis
Metalová legenda Max Cavalera, frontman Sepultury a Soulfly, přichází s brutálně upřímným ohlédnutím za více než třicetiletým působením na světové hudební scéně. Cavalera vypráví příběh o těžkých začátcích, zármutku a ztrátách, které jsou však v závěru korunovány úspěchem a slávou. Předkládá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Od Sepultury k Soulfly - My Bloody Roots je 272 Kč

Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.