Od strachu k pohodě - Zbavte svého psa obav z veterináře, návštěv, ohňostrojů…

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Od strachu k pohodě - Zbavte svého psa obav z veterináře, návštěv, ohňostrojů… koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Od strachu k pohodě - Zbavte svého psa obav z veterináře, návštěv, ohňostrojů… koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Od strachu k pohodě - Zbavte svého psa obav z veterináře, návštěv, ohňostrojů… koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Od strachu k pohodě - Zbavte svého psa obav z veterináře, návštěv, ohňostrojů… koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Není skladem

Od strachu k pohodě - Zbavte svého psa obav z veterináře, návštěv, ohňostrojů… koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zbavte svého psa obav z veterináře, návštěv, ohňostrojů… Asi málokdo toho udělal pro citlivý přístup ke psům tolik jako veterinář Marty Becker. Vždy mu leželo na srdci nejenom fyzické, ale i emocionální zdraví jeho pacientů, a proto založil iniciativu Fear Free™, vzdělávací certifikační program…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Od strachu k pohodě - Zbavte svého psa obav z veterináře, návštěv, ohňostrojů… je 324 Kč

Výběr knih autorů autorů kolektiv , Marty Becker

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv, Marty Becker
Výběr knih vydavatele Plot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Plot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.