Odkaz Dračích jezdců (BOX)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 889 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Odkaz Dračích jezdců (BOX) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
889 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Odkaz Dračích jezdců (BOX) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
899 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odkaz Dračích jezdců (BOX) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
893 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odkaz Dračích jezdců (BOX) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
952 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odkaz Dračích jezdců (BOX) koupíte na Albatros
Albatros
1 012 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odkaz Dračích jezdců (BOX) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 065 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odkaz Dračích jezdců (BOX) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
976 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jeden chlapec… jeden drak… svět dobrodružství! Nechte se vtáhnout do příběhu chudého farmářského chlapce Eragona, který najde v Dračích horách modrý kámen, z něhož se vyklube dračí mládě – Safira. Spolu se vydají na nebezpečnou cestu Královstvím ovládaným panovníkem, jehož zlo nezná mezí.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Odkaz Dračích jezdců (BOX) je 955 Kč

Výběr knih autora Christopher Paolini

Zobrazit všechny knihy autora Christopher Paolini
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.