Spát v moři hvězd - Kniha II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 382 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Spát v moři hvězd - Kniha II. koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spát v moři hvězd - Kniha II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
337 Kč
Není skladem

Krátký popis
Strhující závěr epické vesmírné ságy od autora bestsellerové série Odkaz Dračích jezdcůXenobioložka Kira Navárezová na průzkumné misi objevila mimozemský organismus a celý život se jí obrátil vzhůru nohama. Měkké ostří – jak organismus pojmenovala – ukrývá řadu děsivých tajemství. Poté, co se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Spát v moři hvězd - Kniha II. je 359 Kč

Výběr knih autora Christopher Paolini

Zobrazit všechny knihy autora Christopher Paolini
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.