Spát v moři hvězd - Kniha I.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 337 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Spát v moři hvězd - Kniha I. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
337 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Spát v moři hvězd - Kniha I. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Není skladem

Spát v moři hvězd - Kniha I. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spát v moři hvězd - Kniha I. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spát v moři hvězd - Kniha I. koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spát v moři hvězd - Kniha I. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Začátek epické vesmírné ságy od autora bestsellerové série Odkaz Dračích jezdcůMěl to být rutinní průzkum neobydlené planety. Ale když pod povrchem neznámého světa narazí xenobioložka Kira Navárezová na pozůstatek mimozemské stavby, změní to navždy nejen ji, ale i chod lidských dějin. Hrůzy i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Spát v moři hvězd - Kniha I. je 360 Kč

Výběr knih autora Christopher Paolini

Zobrazit všechny knihy autora Christopher Paolini
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.