Oftalmologie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 1 135 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oftalmologie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 135 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oftalmologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 166 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Oftalmologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oftalmologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 300 Kč
Není skladem

Oftalmologie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oftalmologie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 346 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oftalmologie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 226 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třetí, aktualizované a doplněné vydání mimořádně úspěšné publikace, která významně ovlivnila současnou českou oftalmologii. Kompletní a moderní přehled očního lékařství v atraktivním grafickém zpracování usnadňujícím vyhledávání a zapamatování potřebných informací. V čele autorského kolektivu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Oftalmologie je 1 275 Kč

Výběr knih autora Jarmila Heissigerová

Zobrazit všechny knihy autora Jarmila Heissigerová
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.