Oftalmologie v edukativních kazuistikách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 002 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oftalmologie v edukativních kazuistikách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 002 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oftalmologie v edukativních kazuistikách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oftalmologie v edukativních kazuistikách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
842 Kč
Není skladem

Oftalmologie v edukativních kazuistikách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 062 Kč
Není skladem

Krátký popis

Kazuistická učebnice oftalmologie navazující na mimořádně úspěšnou základní učebnici oftalmologie (J. Heissigerová a kol., Oftalmologie, 3. vydání, Maxdorf, 2023). Publikace obsahuje klinické kazuistiky, které pokrývají celou problematiku oftalmologie. Hlavní část knihy tvoří popis…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Oftalmologie v edukativních kazuistikách je 1 016 Kč

Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.