Opatruj oheň svého srdce - Plynutí v rytmu života

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 455 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Opatruj oheň svého srdce - Plynutí v rytmu života koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opatruj oheň svého srdce - Plynutí v rytmu života koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
533 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opatruj oheň svého srdce - Plynutí v rytmu života koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opatruj oheň svého srdce - Plynutí v rytmu života koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
387 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Opatruj oheň svého srdce - Plynutí v rytmu života koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
411 Kč
Není skladem

Opatruj oheň svého srdce - Plynutí v rytmu života koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
488 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mystické základy všech duchovních tradic světa se setkávají v jediném posvátném místě – v srdci toho, kdo hledá. Opatruj oheň svého srdce, první kniha Shivy Rey, jogínky otevírající nové obzory, je pozváním, abychom skrze sebe nechali projevit nezměrný potenciál svého energetického srdce a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Opatruj oheň svého srdce - Plynutí v rytmu života je 468 Kč

Výběr knih vydavatele Maitrea a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.