Opel Omega B Jak na to? 69

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Opel Omega B Jak na to? 69 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Opel Omega B Jak na to? 69; Autor: Etzold Hans-Rudiger Dr.;

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Etzold Hans-Rudiger Dr.

Zobrazit všechny knihy autora Etzold Hans-Rudiger Dr.
Výběr knih vydavatele Kopp

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kopp
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.