Operátoři (nových) médií

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Operátoři (nových) médií koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Operátoři (nových) médií koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Operátoři (nových) médií koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Operátoři (nových) médií koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
205 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Operátoři (nových) médií koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Není skladem

Operátoři (nových) médií koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Není skladem

Krátký popis

Můžeme ještě v dnešní době hovořit o oddělení technologií a člověka? Nebo přístroje s lidmi už zcela splývají? Editoři Tomáš Dvořák a Martin Charvát se věnují v této knize problematice tvz. operátorů nových médií, tedy lidí intenzivně zapojených do současných technologií. Zkoumají intenzitu…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Operátoři (nových) médií je 235 Kč

Výběr knih autorů Tomáš Dvořák , Martin Charvát

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Dvořák, Martin Charvát
Výběr knih vydavatele Akademie múzických umění

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akademie múzických umění
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.