Opravdové zločiny 3 - Do třetice všeho krvavého!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 337 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Opravdové zločiny 3 - Do třetice všeho krvavého! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
337 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Opravdové zločiny 3 - Do třetice všeho krvavého! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opravdové zločiny 3 - Do třetice všeho krvavého! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opravdové zločiny 3 - Do třetice všeho krvavého! koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opravdové zločiny 3 - Do třetice všeho krvavého! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opravdové zločiny 3 - Do třetice všeho krvavého! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opravdové zločiny 3 - Do třetice všeho krvavého! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Brutální i záhadné případy opět ožívají v nervydrásající sbírce příběhů. Lucie Bechynková, jedna z tvůrkyň podcastového fenoménu Opravdové zločiny, vás provede ponurými událostmi z různých koutů světa. Čeká vás jeden z nejhorších sériových vrahů německé historie, francouzský zabiják spalující…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Opravdové zločiny 3 - Do třetice všeho krvavého! je 369 Kč

Výběr knih autora Lucie Bechynková

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Bechynková
Výběr knih vydavatele nastole

Zobrazit všechny knihy vydavatele nastole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.