Opravdové zločiny speciál - Co v podcastu nebylo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 339 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Opravdové zločiny speciál - Co v podcastu nebylo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opravdové zločiny speciál - Co v podcastu nebylo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opravdové zločiny speciál - Co v podcastu nebylo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opravdové zločiny speciál - Co v podcastu nebylo koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
V další várce toho nejděsivějšího ze světa zločinu najdete hlavně případy, které se do oceňovaného podcastu nedostaly. Lucie Bechynková vám tentokrát představí dvojici sériových vrahů, která terorizovala Spojené státy, zabijáka zanechávajícího na místě činu vzkazy psané rtěnkou, obávaného…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Opravdové zločiny speciál - Co v podcastu nebylo je 356 Kč

Výběr knih autora Lucie Bechynková

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Bechynková
Výběr knih vydavatele nastole

Zobrazit všechny knihy vydavatele nastole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.