Opuscula

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 315 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Opuscula koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opuscula koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opuscula koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Není skladem

Krátký popis
Latinský výraz opuscula označuje "drobná dílka" či "maličkosti". Cílem této publikace je představit rozsahem nevelká, doposud většinou opomíjená dílka z pozdně středověkých Čech a poukázat na různorodost krátké textové formy ve středověku. Ve svazku tak lze nalézt např. přísloví, hádanky,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Opuscula je 303 Kč

Výběr knih autora Lucie Doležalová

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Doležalová
Výběr knih vydavatele Scriptorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scriptorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.