Oranges Are Not The Only Fruit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oranges Are Not The Only Fruit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Oranges Are Not The Only Fruit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oranges Are Not The Only Fruit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
544 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oranges Are Not The Only Fruit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Není skladem

Oranges Are Not The Only Fruit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Oranges Are Not The Only Fruit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oranges Are Not The Only Fruit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oranges Are Not The Only Fruit koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
''Like most people I lived for a long time with my mother and father. My father liked to watch the wrestling, my mother liked to wrestle; it didn''t matter what''This is the story of Jeanette, adopted and brought up by her mother as one of God''s elect. Zealous and passionate, she seems…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Oranges Are Not The Only Fruit je 358 Kč

Výběr knih autora Jeanette Wintersonová

Zobrazit všechny knihy autora Jeanette Wintersonová
Výběr knih vydavatele Vintage

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vintage
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.