Why Be Happy When You Could Be Normal?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 271 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Why Be Happy When You Could Be Normal? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Why Be Happy When You Could Be Normal? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
336 Kč
Není skladem

Why Be Happy When You Could Be Normal? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The shocking, heart-breaking - and often very funny - true story behind Oranges Are Not the Only Fruit.In 1985 Jeanette Winterson''s first novel, Oranges Are Not the Only Fruit, was published. It was Jeanette''s version of the story of a terraced house in Accrington, an adopted child, and the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Why Be Happy When You Could Be Normal? je 300 Kč

Výběr knih autora Jeanette Wintersonová

Zobrazit všechny knihy autora Jeanette Wintersonová
Výběr knih vydavatele Vintage

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vintage
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.