Orchestr zvířátek hraje Bacha - Zvuková kniha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 308 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Orchestr zvířátek hraje Bacha - Zvuková kniha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Orchestr zvířátek hraje Bacha - Zvuková kniha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
396 Kč
Není skladem

Orchestr zvířátek hraje Bacha - Zvuková kniha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
449 Kč
Není skladem

Orchestr zvířátek hraje Bacha - Zvuková kniha koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Orchestr zvířátek hraje Bacha - Zvuková kniha koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Orchestr zvířátek hraje Bacha - Zvuková kniha koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Orchestr zvířátek hraje Bacha - Zvuková kniha koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poslechni si spolu se zvířátky nesmrtelné melodie z pera slavného hudebního skladatele Johanna Sebastiana Bacha. Knížkou provází Orchestr zvířátek, který cestuje z místa na místo a seznamuje malé čtenáře s tímto slavným talentovaným skladatelem. Hudební ukázky jeho nejznámějších skladeb se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Orchestr zvířátek hraje Bacha - Zvuková kniha je 381 Kč

Výběr knih autora Sam Taplin

Zobrazit všechny knihy autora Sam Taplin
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.