Österreichische Archive: Geschichte und Gegenwart

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 526 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Österreichische Archive: Geschichte und Gegenwart koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
526 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Österreichische Archive: Geschichte und Gegenwart koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
728 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Österreichische Archive: Geschichte und Gegenwart koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
619 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Österreichische Archive: Geschichte und Gegenwart koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
724 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Österreichische Archive: Geschichte und Gegenwart koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
663 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Österreichische Archive: Geschichte und Gegenwart - Elbel Petr. Rakouské archivy: dějiny a současnost. Rakouská republika je dnes poměrně malým státem. Až do roku 1918 však bylo Rakousko-Uhersko významnou velmocí. Rakouské archivy proto – díky své velikosti a historickému významu –…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Österreichische Archive: Geschichte und Gegenwart je 652 Kč

Výběr knih autora Petr Elbel

Zobrazit všechny knihy autora Petr Elbel
Výběr knih vydavatele Masarykova univerzita Brno

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykova univerzita Brno
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.