Ostrov s vůní čerstvého chleba

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ostrov s vůní čerstvého chleba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ostrov s vůní čerstvého chleba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostrov s vůní čerstvého chleba koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostrov s vůní čerstvého chleba koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostrov s vůní čerstvého chleba koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostrov s vůní čerstvého chleba koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Někdy se stane, že žijete celé roky s přítelem, s nímž máte vlastní prosperující podnik, bydlíte v luxusním manažerském bytě v Plymouthu, chodíte do vybrané společnosti, a zdá se, že jinak to ani být nemůže. A pak přijde bankrot, váš vztah to zničí a najednou nemáte nic. Chce to velkou odvahu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ostrov s vůní čerstvého chleba je 253 Kč

Výběr knih autora Jenny Colgan

Zobrazit všechny knihy autora Jenny Colgan
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.