Vánoce s vůní čerstvého chleba

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 237 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vánoce s vůní čerstvého chleba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vánoce s vůní čerstvého chleba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoce s vůní čerstvého chleba koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoce s vůní čerstvého chleba koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoce s vůní čerstvého chleba koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoce s vůní čerstvého chleba koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Vánoce s vůní čerstvého chleba - Colganová Jenny. Přílivový ostrůvek Mount Polbearne v Cornwallu a Polly Watefordová, která se na něj po krachu předchozího vztahu a podnikání odstěhovala, aby tam začala nový život, jsou už mnohým čtenářkám známé z předešlých volných pokračování…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vánoce s vůní čerstvého chleba je 259 Kč

Výběr knih autora Jenny Colgan

Zobrazit všechny knihy autora Jenny Colgan
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.