Ostrovy, na kterých ztroskotávám

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 304 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ostrovy, na kterých ztroskotávám koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostrovy, na kterých ztroskotávám koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostrovy, na kterých ztroskotávám koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostrovy, na kterých ztroskotávám koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Ostrovy, na kterých ztroskotávám koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
385 Kč
Není skladem

Ostrovy, na kterých ztroskotávám koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ztroskotat, ale jak? Jedinečně ztvárněná kniha Luciena Deprijcka rozehrává téma ztroskotání na devatero způsobů. Na opuštěných i obydlených ostrovech, ostrovech životu nebezpečných, rajských, tropických či burácejících větrem se naplňují osudy, končí sny a nabízejí se nové šance. 18 ostrovních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ostrovy, na kterých ztroskotávám je 335 Kč

Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.