Otázky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 143 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Otázky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Otázky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Otázky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
150 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Otázky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
119 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Otázky - Součková Adéla. Spojí-li se kresba s textem, vznikne vztah. A jako každý vztah, i tento se proměňuje. Jednou má navrch text, jindy kresba. Každou proměnu doprovází kladení otázek. Otázky se množí, vyplývají ze situací, které ale samy zároveň tvoří, přetvářejí a rozvíjejí.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Otázky je 139 Kč

Výběr knih autora Adéla Součková

Zobrazit všechny knihy autora Adéla Součková
Výběr knih vydavatele Divus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Divus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.