Atlas podkožních zážitků / K problematice viděného

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas podkožních zážitků / K problematice viděného koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas podkožních zážitků / K problematice viděného koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas podkožních zážitků / K problematice viděného koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas podkožních zážitků / K problematice viděného koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Atlas podkožních zážitků / K problematice viděného - kolektiv autorů;Součková Adéla. Pro nás je cenné je to, co vybublalo na povrch, kresby a akvarely. Podvědomě cítíme i energii a přetlak, novou zkušenost, která je napovězena různými způsoby kategorizování a návody na bytí ve světě.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas podkožních zážitků / K problematice viděného je 209 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Milena Bartlová, Adéla Součková, Nikola Čulík
Výběr knih vydavatele Ausdruck Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ausdruck Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.